Ahmed Rahim &
Reem Hassani
Az alapítók
A Numi egy testvérpár szeretetteljes munkájának eredménye
A „Numi”-t egy testvérpár, Ahmed Rahim és Reem Hassani alapította Oaklandben, Kaliforniában 1999-ben azzal a szándékkal, hogy megosszák a világgal a tea erejét.
A cégüket a szárított sivatagi lime után nevezték el, amelyet kora gyermekkorukból az iraki Bagdadból ismertek. Ez az ital a vendégszeretetet és a közösséget szimbolizálja (az arab „numi“ szó jelentése: „citrus”). Kreatív, tudatos változást hozó munkájuk eredményeképpen kevésbé ismert gyógynövényeket és teákat hoztak be a köztudatba az Egyesült Államokban, ezzel egy időben világszerte síkra szálltak az emberi jogokért és a fenntarthatósággal kapcsolatos jó ügyekért.
Ahmed Rahim, ügyvezető igazgató és társalapító.
Teaházak tervezésével kezdte Prágában, ahol megismerkedett a teakultúrával, a teaceremóniákkal és a tea számos egészségügyi előnyével. Beszél angolul, arabul, csehül, franciául és németül.
Reem Hassani, márkaépítő igazgató és társalapító.
A Numi-nál Reem felügyeli a márkaazonosságot, beleértve a csomagolástervezést, a márka hangját és a márkaélményt. Reem művész, a firenzei Lorenzo de Medici Művészeti Intézetében végzett. Reem eredeti műalkotása inspirálta a Numi márkaképét és csomagolását.